Nykøbing Sj. Køreskole

Vi har holdstart hver 6. uge!

Vi har mange års erfaring, og er kendte for vores høje beståelsesprocent

Nykøbing Sj. Køreskole

INGEN FORUDBETALING!

DU BETALER LØBENDE!

NYT HOLD I NYKØBING SJ.

maj 2024

NYT HOLD HOLBÆK

maj 2024

(TEORILOKALE OVENPÅ STATIONEN - INDGANG TIL HØJRE FOR HOVEDINDGANGEN)

SMS el. RING 22 44 33 90

Jeg hedder Marianne Hansen og jeg har haft køreskole siden 1992 i Asnæs og Nykøbing Sj., og de sidste 15 år også i Holbæk!

Vi er i alt 5 kørelærer, som står klar til at yde dig den bedste køreundervisning:

Ring eller SMS:

Marianne - 22 44 33 90 Golf 8

Ane -          22 49 33 90 Audi A3

Lena -        26 18 80 20 Hyundai Cona

Lars -         25 15 65 02 Audi A4 / BMW automatgear

Dennis -     26 80 67 65 VW Touran

Klaus -       25 59 10 50 BMW 320

Vi er alle kendte for høj beståelsesprocent, og vi garanterer, at du går herfra og føler, at du har fået ”valuta” for pengene.

Næste hold

Vi starter hold ca. hver 6. - 8. uge - så der er også plads til dig! ring 22 44 33 90 for tilmelding!

Vi er i tæt samarbejde med Asnæs Køreskole Aps, så kommer du fra det sydlige Odsherred, er der mulighed for teori i Asnæs eller Holbæk.

Følg os på Facebook

På vores Facebook side, kan du se billeder fra tidligere projekter, få opdateringer omkring virksomheden og tilbud, samt læse anmeldelser fra vores tilfredse kunder.

Indlæser kort..
DKU logo

Vi er medlem af Dansk Kørelærer-Union

Dansk Kørelærer-Union sikre sig at køreskolens undervisere løbende bliver opdateret på love og regler og dermed har et godt grundlag for at tilrettelægge undervisningen på lovlig og forsvarligvis.

Modtag et gratis og uforpligtende tilbud

Udfyld dit navn og telefonnummer, og så ringer vi dig op hurtigst muligt, med et uforpligtende tilbud.